Zamknij

Stażysta/Archiwista/Inspektor (sygn. K.1101.30.2025) K/M

Nr oferty: StPr/25/10419Dodane przez: Sąd Rejonowy dla Warszawy Żoliborza

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kocjana 3, 01-473 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: - współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie właściwego przygotowania dokumentacji niearchiwalnej i materiałów archiwalnych do przekazania do Archiwum Zakładowego. - przyjmowanie, przechowywanie i zabezpieczanie w Archiwum Zakładowym przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, - przygotowywanie do przekazania i przekazywanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego Archiwum Państwowego, - tworzenie spisów akt i dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, - wypożyczanie akt oraz dokumentacji archiwalnej do właściwych komórek organizacyjnych, - stosowanie przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących, dotyczących postępowania z dokumentacją, - porządkowanie dokumentacji znajdującej się w zasobie archiwum zakładowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 24.10.2025
: od 5 226,90 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Sąd Rejonowy dla Warszawy Żoliborza
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kocjana 3, 01-473 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagana dokumentacja: 1. Podanie o przyjęcie na w/w stanowisko adresowane do Dyrektora Sądu Rejonowego dla Warszawy Żoliborza w Warszawie. 2. CV- podpisane własnoręcznie. 3. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa lub przestępstwa s
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1. Samodzielne księgowanie dokumentów w obszarach: zakupy, sprzedaż, delegacje, rozliczanie rozrachunków. 2. Rozwiązywanie bieżących zagadnień podatkowo-księgowych. 3. Współpraca przy zamknięciach miesięcznych. 4. Przygotowywanie danych do deklaracji podatkowych (CIT, VAT) oraz statystycznych i wewnętrznych. 5. Współpraca przy audytach i kontrolach finansowych.
StPr/25/10442
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 6 850 PLN

Obsługa i ustawianie maszyn zgodnie z parametrami zawartymi w zleceniu produkcji.
StPr/25/10417
data rozpoczęcia pracy od 10.10.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie właściwego przygotowania dokumentacji niearchiwalnej i materiałów archiwalnych do przekazania do Archiwum Zakładowego. - przyjmowanie, przechowywanie i zabezpieczanie w Archiwum Zakładowym przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, - przygotowywanie do przekazania i przekazywanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego Archiwum Państwowego, - tworzenie spisów akt i dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, - wypożyczanie akt oraz dokumentacji archiwalnej do właściwych komórek organizacyjnych, - stosowanie przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących, dotyczących postępowania z dokumentacją, - porządkowanie dokumentacji znajdującej się w zasobie archiwum zakładowego.
StPr/25/10419
data rozpoczęcia pracy od 24.10.2025
wynagrodzenie od od 5 226,90 PLN

1. Prowadzenie zajęć grupowych oraz indywidualnych z wychowankami Ogniska wg zdiagnozowanych potrzeb oraz własnych kompetencji. 3. Praca z rodzicami/opiekunami wg zdiagnozowanych potrzeb oraz własnych kompetencji. 4. Przygotowywanie indywidualnej diagnozy psychologicznej dziecka we współpracy z innymi pracownikami zespołu pedagogicznego oraz opracowanie indywidualnego planu pracy. 5. Pomoc w rozwiązywaniu problemów emocjonalnych, wychowawczych i życiowych wychowanków. 6. Wspieranie kadry merytorycznej w przygotowaniu i realizacji programu wychowawczego. 7. Dokumentowanie swojej pracy. 8. Możliwość wykorzystania testów psychologicznych dostępnych w CWR RW.
StPr/25/10421
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 2 950 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - Analiza i kontrola dokumentów i rozwiązań technicznych, technologii i materiałów w tym przedmiarów, obmiarów i kosztorysów dotyczących robót realizowanych przez jednostki terenowe ZGN Mokotów. - Współpraca z inspektorami Działu TP w zakresie kontroli materiałów wyjściowych do planowania wydatków i ogłaszania przetargów. - Udział w komisjach techniczno-eksploatacyjnych wynikających z zadań Działu TP oraz zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów. - Współpraca z innymi komórkami i działami ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych. - Przygotowywanie specyfikacji i kontrola specyfikacji sporządzanych przez DOM-y i Dział TP oraz udział w komisjach przetargowych dot. remontów nieruchomości. - Analiza i popularyzacja zmian ogłaszanych w cennikach wydawnictw zajmujących się badaniem cen i kosztów na rynku budowlanym. - Opracowanie i aktualizacja Norm Zakładowych na podstawie analiz publikowanych norm przez wydawnictwa zajmujące się badaniem cen i kosztów na rynku budowlanym. - Instruktaż i konsultacje inspektorów ZGN w branży budowlanej w zakresie poprawności stosowania obowiązującego Katalogu Norm Zakładowych. - Przygotowywanie założeń i dokumentów z ustaleniem wartości zamówienia, niezbędnych do ogłoszenia przetargu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, dot. wymiany stolarki okiennej PCV i drewnianej. - Wykonywanie stosowanych zestawień i materiałów zbiorczych związanych z prowadzonymi zadaniami.
StPr/25/10424
data rozpoczęcia pracy od 27.10.2025
wynagrodzenie od od 6 100 PLN

1. Pomoc uczniom w nawiązywaniu kontaktów ze środowiskiem szkolnym. 2. Rozpoznawanie i diagnozowanie trudności językowych i kulturowych uczniów w procesie adaptacji. 3. Wsparcie w nauce języka polskiego i przedmiotów szkolnych. 4. Pomoc w nauce wypełniania niezbędnych formalności szkolnych. 5. Tłumaczenie i wyjaśnianie kwestii kulturowych między dziećmi a kadrą szkoły oraz między rodzinami a szkołą. 6. Pośredniczenie w kontaktach między szkołą a rodzicami/opiekunami prawnymi, w tym w zakresie wyników nauczania i zachowania dziecka. 7. Udział w zebraniach szkolnych i konsultacjach indywidualnych z rodzicami 8. Współpraca z nauczycielami w określeniu potrzeb edukacyjnych, psychospołecznych i socjalno-bytowych dzieci z doświadczeniem migracji. 9. Wspieranie spójnego funkcjonowania wielokulturowej społeczności szkolnej. 10. Kształtowanie postawy szacunku dla różnorodności społecznej w szkole. 11. Współpraca z kadrą szkoły w zakresie profilaktyki i przeciwdziałania przemocy, wykluczeniu oraz dyskryminacji.
StPr/25/10425
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od od 5 030 PLN

- obsługa eksploatacyjna budynków, lokali i terenów oraz przejętych obiektów stanowiących własność m.st. Warszawy; - przyjmowanie z sekretariatu ZGN korespondencji dekretowanej do wszystkich radców prawnych, a także wszelkich zawiadomień, pism i innej korespondencji związanej z toczącymi się sprawami sądowymi, których ZGN jest stroną, jak również prowadzenie ich ścisłej ewidencji; - przyjmowanie bezpośrednio od komórek organizacyjnych ZGN wniosków i spraw wnoszonych do radców prawnych w zakresie opinii i porad prawnych oraz zwrot przyjętych spraw po ich załatwieniu; - prowadzenie dziennika podawczego radców prawnych zawierającego ewidencję spraw, o których mowa w pkt 1 - 2; - prowadzenie repetytorium spraw, w których ZGN jest stroną, zakładanie akt dla potrzeb prowadzonej sprawy, nadawanie aktom numeracji, prowadzenie terminarza rozpraw wyznaczonych przez sąd; - przygotowywanie dla radców prawnych akt spraw sądowych przed rozprawami; - w zakresie powadzonych przez radców prawnych spraw, wykonywanie ich poleceń W tym zakresie Specjalista upoważniony jest do żądania od wszystkich jednostek organizacyjnych ZGN niezbędnych informacji; - prowadzenie bieżącej korespondencji z Sądami, Wydziałem Zasobów Lokalowych Urzędu Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, Urzędem Stanu Cywilnego i podległymi jednostkami ZGN; - obsługa kancelaryjna Dyrekcji ZGN oraz radców prawnych, a w szczególności w zakresie obsługi programu komputerowego LEX, prowadzenie podręcznej biblioteki aktów prawnych dla potrzeb radców prawnych i całego ZGN, sporządzanie kopii potrzebnych dokumentów, zaopatrzenie w materiały biurowe, rozliczanie znaczków opłaty sądowej i skarbowej.
StPr/25/10428
data rozpoczęcia pracy od 27.10.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

1. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję prowadzoną z instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań. 2. Przygotowanie wniosków o przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne, w tym ustalenie wartości zamówienia publicznego, przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia. 3. Sprawowanie nadzoru nad realizacją zawartych umów. 4. Sprawowanie nadzoru, planowanie i koordynowanie prac związanych z całorocznym utrzymaniem dróg. 5. Zapewnienie organizacyjne, materiałowe i sprzętowe niezbędne do prawidłowej realizacji koordynowanych zadań. 6. Prowadzenie spraw finansowych dla zadań wynikających z zakresu obowiązków oraz zadań powierzonych działowi TZ. 7. Prowadzenie wykazu prac realizowanych przez Dział TZ i firmy zewnętrzne. 8. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego lub pośredniego przełożonego.
StPr/25/10433
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

Nauczanie przyrody w szkole podstawowej, nauczanie biologii w szkole podstawowej i liceum.
StPr/25/10435
data rozpoczęcia pracy od 15.10.2025
wynagrodzenie od od 5 253 PLN

1. Realizacja podstawy programowej. 2. Wspieranie rozwoju podopiecznych. 3. Planowanie i prowadzenie pracy wychowawczo-dydaktycznej. 4. Organizacja wydarzeń przedszkolnych. 5. Współpraca z rodzicami i specjalistami. 6.Prowadzenie obserwacji pedagogicznych.
StPr/25/10436
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od od 5 510 PLN