Zamknij

Sprzątaczka biurowa (3/4 etatu) K/M

Nr oferty: StPr/25/08825Dodane przez: ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" SPÓŁKA AKCYJNA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Poligonowa, 04-051 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: Sprzątanie biur, korytarzy, sanitariatów, sal, pomieszczeń socjalnych, toalet. Wolne weekendy, praca dla osoby z orzeczeniem. Wymagana niekaralność.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 3/4
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Data rozpoczęcia: 18.08.2025
: od 3 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Modrzewiowa 7, 41-219 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 723700420
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
I. Zabezpieczenie właściwego stanu higieniczno-sanitarnego oraz przeciwpożarowego szkoły i terenu należącego do szkoły. 2..Dbanie o terminowe przeprowadzanie okresowych kontroli stanu budynków szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i gwarancją budynku. 3. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji oraz książek kontroli i przeglądów. 4. Prowadzenie spraw związanych z dostawą usług, w tym: telekomunikacyjnych, energetycznych, wodno-kanalizacyjnych, odbioru i wywozu odpadów i nieczystości. 5. Zlecanie usuwania awarii oraz wykonywania napraw i usuwania usterek. 6. Zabezpieczenie majątku przed niszczeniem, dewastacją i kradzieżą. 7. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku szkoły. 9. Stałe śledzenie zmian w przepisach z zakresu realizowanych zadań i inne
StPr/25/09546
data rozpoczęcia pracy od 15.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 5 500 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - Analiza i kontrola dokumentów i rozwiązań technicznych, technologii i materiałów w tym przedmiarów, obmiarów i kosztorysów dotyczących robót realizowanych przez jednostki terenowe ZGN Mokotów. - Współpraca z inspektorami Działu TP w zakresie kontroli materiałów wyjściowych do planowania wydatków i ogłaszania przetargów. - Udział w komisjach techniczno-eksploatacyjnych wynikających z zadań Działu TP oraz zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów. - Współpraca z innymi komórkami i działami ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych. - Przygotowywanie specyfikacji i kontrola specyfikacji sporządzanych przez DOM-y i Dział TP oraz udział w komisjach przetargowych dot. remontów nieruchomości. - Analiza i popularyzacja zmian ogłaszanych w cennikach wydawnictw zajmujących się badaniem cen i kosztów na rynku budowlanym. - Opracowanie i aktualizacja Norm Zakładowych na podstawie analiz publikowanych norm przez wydawnictwa zajmujące się badaniem cen i kosztów na rynku budowlanym. - Instruktaż i konsultacje inspektorów ZGN w branży budowlanej w zakresie poprawności stosowania obowiązującego Katalogu Norm Zakładowych. - Przygotowywanie założeń i dokumentów z ustaleniem wartości zamówienia, niezbędnych do ogłoszenia przetargu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, dot. wymiany stolarki okiennej PCV i drewnianej. - Wykonywanie stosowanych zestawień i materiałów zbiorczych związanych z prowadzonymi zadaniami.
StPr/25/09547
data rozpoczęcia pracy od 11.09.2025
wynagrodzenie od od 6 100 PLN

- udzielanie klientowi podstawowej informacji z zakresu normalizacji (drogą telefoniczną i mailową), - udzielanie odpłatnej informacji specjalistycznej o normach krajowych, europejskich i międzynarodowych na podstawie dostępnych źródeł, - wystawianie faktur w SAP ERP, - kontrola realizacji płatności przez klientów, - przygotowywanie analiz i informacji zbiorczych na potrzeby innych komórek organizacyjnych PKN.
StPr/25/09548
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 6 100 do 6 600 PLN

1) wykonywanie obowiązków pracownika socjalnego, określonych w ustawie o pomocy społecznej; 2) wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Ośrodka jako wspólnych zadań pracowników; 3) rozpoznanie i sporządzanie bilansu potrzeb w zakresie pomocy społecznej w rejonie działania (analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz możliwości ich zaspokajania); 4) przygotowanie i prowadzenie dokumentacji klientów (przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych) w oparciu o obowiązujące przepisy stanowiące podstawę do wydania rozstrzygnięcia, w tym w rodzinach pochodzących z Ukrainy; 5) realizowanie pomocy w zakresie krótkoterminowej pracy socjalnej (praca socjalna rozumiana jako działalność mająca na celu pomoc osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie poprzez pełnienie odpowiednich ról społecznych; 6) podejmowanie działań zmierzających do życiowego usamodzielnienia się osób i rodzin oraz ich integracji ze środowiskiem; 7) przygotowywanie projektów decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu świadczeń pomocy społecznej przewidzianych ustawą; 8) prowadzenie spraw udzielania schronienia, zapewnienia posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym; 9) prowadzenie spraw przyznawania zasiłków celowych w formie biletu kredytowanego; 10) prowadzenie spraw składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe za osobę, która rezygnuje z zatrudnienia w związku z koniecznością sprawowania bezpośredniej opieki nad długotrwale lub ciężko chorym członkiem rodziny oraz wspólnie zamieszkującymi matką, ojcem lub rodzeństwem; 11) współudział w opracowywaniu projektów i realizacji zadań wynikających ze strategii rozwiązywania problemów społecznych w zakresie pomocy społecznej obejmujących zakres realizowanych zadań oraz zakres zadań Działu; 12) współudział w realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, mających na celu ochronę poziomu życia osób, rodzin i grup społecznych; 13) prowadzenie spraw opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia (w przypadku prawa beneficjenta do świadczenia pomocy społecznej w formie zasiłku stałego nie podlegającego obowiązkowi ubezpieczenia zdrowotnego z innego tytułu zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego przez pracownika w terminie 5 dni od daty ustalenia prawa do ww. świadczenia); 14) prowadzenie spraw w zakresie potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej świadczeniobiorców, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych; 15) prowadzenie spraw dożywania dzieci; 16) współudział w realizacji gminnego systemu profilaktyki i opieki nad dzieckiem i rodziną; 17) prowadzenie spraw pomocy osobom mającym trudności w przystosowaniu się do życia po zwolnieniu z zakładu karnego; 18) wspomaganie osób i rodzin wymagających pomocy w osiąganiu możliwie pełnej aktywności społecznej i wspieranie ich w przezwyciężaniu trudnych sytuacji życiowych; 19) inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową; 20) współuczestniczenie we wdrażaniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia; 21) zapobieganie procesowi wykluczenia społecznego osób i rodzin, a także przeciwdziałanie patologicznym zjawiskom w środowisku lokalnym; 22) pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy; 23) zapewnienie wykonania decyzji w sprawach świadczeń z pomocy społecznej udzielanych w naturze oraz nadzorowanie wykonania umów zawartych w powyższym zakresie w przypadku zlecenia wykonania tych zadań podmiotom zewnętrznym; 24) właściwa obsługa beneficjentów Ośrodka; 25) przygotowanie merytorycznych ocen, analiz, informacji i sprawozdań zgodnie z zaleceniami bezpośredniego przełożonego; 26) prowadzenie postępowania administracyjnego (na wniosek lub z urzędu) w zakresie wykonywania zadań z pomocy społecznej, w tym: a) przeprowadzanie wywiadów środowiskowych (rodzinnych) na potrzeby pomocy społecznej i innych instytucji administracji publicznej oraz organizacji i instytucji niepublicznych realizujących zadania pomocy społecznej, b) zawieranie kontraktów socjalnych w celu określenia sposobu współdziałania osoby lub rodziny w rozwiązywaniu trudnej sytuacji życiowej, c) wypełnianie formularza Niebieska Karta jako załącznika do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2011 r. w sprawie procedury "Niebieskie Karty" oraz wzorów formularzy "Niebieska Karta", d) przygotowywanie opinii i projektów rozstrzygnięć w zakresie świadczeń pomocy społecznej, ich rodzaju i zakresu, oraz realizacji planów pomocy w zakresie prowadzonych spraw, e) terminowe przekazywanie do akceptacji akt prowadzonych spraw po zakończeniu postępowania wyjaśniającego w sprawach świadczeń pomocy społecznej i ustaleniu planu pomocy, f) prowadzenie okresowej weryfikacji ustaleń dokonanych w środowisku, aktualizacja sytuacji i ustaleń zawartych w wywiadach środowiskowych oraz w ramach kontraktów socjalnych.
StPr/25/09539
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 910 PLN

- mycie i pastowanie podłóg, odkurzanie dywanów i wykładzin dywanowych, mycie parapetów okiennych, biurek, szaf, - opróżnianie koszy na śmieci, - mycie okien w pomieszczeniach, - dbanie o pomieszczenia sanitarne, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, podłóg i ścian, - codzienne sprzątanie przydzielonych ciągów komunikacyjnych, - dbanie o stan techniczny przydzielonego sprzętu do utrzymywania czystości.
StPr/25/09549
data rozpoczęcia pracy od 13.10.2025
wynagrodzenie od od 4 667 PLN

1. zapewnienie obsługi prawnej, tj. wydawanie opinii prawnych, dokonywanie interpretacji obowiązujących przepisów prawa, udzielanie porad i konsultacji komórkom organizacyjnym Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie z zakresu: min.: prawa cywilnego, prawa pracy, finansów publicznych, ochrony danych osobowych, informacji publicznej i innych gałęzi prawa; 2. opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz umów i aneksów do umów; 3. analiza dokumentów wewnętrznych, w szczególności regulaminów, zarządzeń itp.; 4. doradztwo w zakresie prawa pracy i przygotowywanie umów i oświadczeń dla pracodawcy związanych ze stosunkiem pracy, umów cywilnoprawnych; 5. sprawdzanie pod względem formalno-prawnym przygotowanych projektów umów; 6. wsparcie prawne w negocjacjach; 7. wspomaganie pracowników komórek organizacyjnych Sądu w redagowaniu istotnych dokumentów wywołujących skutki prawno-finansowe; 8. informowanie kierownictwa Sądu o zmianach w obowiązującym stanie prawnym.
StPr/25/09540
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 8 500 do 9 500 PLN

Prace pomocnicze w zakresie spraw związanych z edukacją dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Wspieranie uczniów w codziennych czynnościach; czuwanie nad bezpieczeństwem uczniów podczas przerw i spacerów, asystowanie oraz pomoc przy posiłkach, pomoc w czynnościach higienicznych i innych związanych z ich potrzebami. Współpraca z nauczycielem i wsparcie podczas zajęć edukacyjnych. Dbałość o prządek i estetykę przestrzeni edukacyjnej; wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych czynności zleconych przez nauczyciela prowadzącego lub przełożonego oraz stała współpraca z pozostałymi pracownikami.
StPr/25/09541
data rozpoczęcia pracy od 10.09.2025
wynagrodzenie od od 4 720 PLN

zgodnie z programem stażu
StPr/25/09542
data rozpoczęcia pracy od 22.09.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Praca na świetlicy szkolnej.
StPr/25/09543
data rozpoczęcia pracy od 15.09.2025
wynagrodzenie od od 5 092 PLN

- pprzygotowanie ciasta zgodnie z recepturą; - formowanie i pieczenie; - składanie i pakowanie; - utrzymanie czystości i dbanie o sprzęt, - przestrzeganie zasad BHP; - współpraca w zespole.
StPr/25/09544
data rozpoczęcia pracy od 10.09.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN