Zamknij

Barman

Nr oferty: StPr/25/07560Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: przygotowywanie napoji, gofrów, soków wyciskanych,koktaili, dbanie o czystość i estetykę stanowiska pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 07.07.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: CAZ - Centrum Aktywizacji Zawo
Numer telefonu: +48 22 391 13 00
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Skierowanie - oferta przezanaczona wyłącznie dla zarejestrowanych osób bezrobotnych
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zadań w branży sanitarnej realizowanych przez jednostki organizacyjne pod katem prawidłowości i zgodności z zawartymi umowami, - wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora inwestorskiego ds. sanitarnych związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów, - sprawowanie kontroli innych dokumentów prowadzonych przez jednostki organizacyjne np. książek obiektów budowlanych itp., - współudział w pracach komisji oceny stanu technicznego obiektów administracyjnych przez ZGN Mokotów, - współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach, - wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję kierowaną do ZGN Mokotów, - rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac będących w gestii służb technicznych ZGN Mokotów, - wykonywanie stosownych sprawozdań w zakresie zadań prowadzonych przez ZGN Mokotów, - wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie przygotowania i prowadzenia robót remontowych związanych z działalnością ZGN Mokotów, - wykonywanie kosztorysów.
StPr/25/07583
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 7 100 PLN

- realizacja, koordynacja projektów szkoleniowych i doradczych; - wypełnianie wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowaną ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej; - prowadzenie działalności szkoleniowej i doradczej.
StPr/25/07584
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

- kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zadań w branży sanitarnej realizowanych przez jednostki organizacyjne pod katem prawidłowości i zgodności z zawartymi umowami; - wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora inwestorskiego ds. sanitarnych związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów; - sprawowanie kontroli innych dokumentów prowadzonych przez jednostki organizacyjne np. książek obiektów budowlanych itp. - współudział w pracach komisji oceny stanu technicznego obiektów administracyjnych przez ZGN Mokotów; - współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach; - wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję kierowaną do ZGN Mokotów; - rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac będących w gestii służb technicznych ZGN Mokotów; - wykonywanie stosownych sprawozdań w zakresie zadań prowadzonych przez ZGN Mokotów; - wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie przygotowania i prowadzenia robót remontowych związanych z działalnością ZGN Mokotów; - wykonywanie kosztorysów;
StPr/25/07585
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 7 100 PLN

wykonywanie prac związanych z odbiorem odpadów w postaci leków przeterminowanych z aptek zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy uzyskanie potwierdzenia (podpisu) na protokole odbioru odpadów z każdego punktu zbiorki oddzielnie z datą i godziną odbioru ręczny załadunek i rozładunek odpadów zgodnie z ustalonym harmonogramem transport odpadów do miejsca magazynowania dostarczanie pojemników do nowych punktów zbiórek (aptek) wymiana pojemników w przypadku kradzieży lub uszkodzenia oklejanie dostarczanych pojemników oraz wymiana uszkodzonych naklejek na pojemnikach rozstawionych w punktach zbiórki obsługa pojazdu służbowego, dbanie o czystość i pozostałe narzędzia pracy realizacja pozostałych zadań zleconych przez przełożonego
StPr/25/07588
data rozpoczęcia pracy od 08.07.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

przewóz towarów
StPr/25/0366
data rozpoczęcia pracy od 04.07.2025
wynagrodzenie od od 10 000 PLN

- dozór budynku i terenu szkoły, utrzymywanie porządku w całej placówce, - obsługa portierni i szatni, dokonywanie bieżących napraw w budynku i na terenie, drobne prace malarskie, składanie mebli, regulacja stolików, krzeseł, gospodarowanie odpadami, uzbrajanie i rozbrajanie systemu alarmowego, prowadzenie księgi dyżurów.
StPr/25/07570
data rozpoczęcia pracy od 05.08.2025
wynagrodzenie od od 4 680 PLN

- wykonywanie obowiązków pracownika socjalnego, określonych w ustawie o pomocy społecznej; - wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Ośrodka jako wspólnych zadań pracowników; - rozpoznanie i sporządzanie bilansu potrzeb w zakresie pomocy społecznej w rejonie działania (analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz możliwości ich zaspokajania); - przygotowanie i prowadzenie dokumentacji klientów (przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych) w oparciu o obowiązujące przepisy stanowiące podstawę do wydania rozstrzygnięcia; - realizowanie pomocy w zakresie krótkoterminowej pracy socjalnej (praca socjalna rozumiana jako działalność mająca na celu pomoc osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie poprzez pełnienie odpowiednich ról społecznych; - podejmowanie działań zmierzających do życiowego usamodzielnienia się osób i rodzin oraz ich integracji ze środowiskiem; - przygotowywanie projektów decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu świadczeń pomocy społecznej przewidzianych ustawą; - prowadzenie spraw udzielania schronienia, zapewnienia posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym; - prowadzenie spraw przyznawania zasiłków celowych w formie biletu kredytowanego; - prowadzenie spraw składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe za osobę, która rezygnuje z zatrudnienia w związku z koniecznością sprawowania bezpośredniej opieki nad długotrwale lub ciężko chorym członkiem rodziny oraz wspólnie zamieszkującymi matką, ojcem lub rodzeństwem; - współudział w opracowywaniu projektów i realizacji zadań wynikających ze strategii rozwiązywania problemów społecznych w zakresie pomocy społecznej obejmujących zakres realizowanych zadań oraz zakres zadań Działu; - współudział w realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, mających na celu ochronę poziomu życia osób, rodzin i grup społecznych; - prowadzenie spraw opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia (w przypadku prawa beneficjenta do świadczenia pomocy społecznej w formie zasiłku stałego nie podlegającego obowiązkowi ubezpieczenia zdrowotnego z innego tytułu zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego przez pracownika w terminie 5 dni od daty ustalenia prawa do ww. świadczenia); - prowadzenie spraw w zakresie potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej świadczeniobiorców, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych; - prowadzenie spraw dożywania dzieci; - współudział w realizacji gminnego systemu profilaktyki i opieki nad dzieckiem i rodziną; - prowadzenie spraw pomocy osobom mającym trudności w przystosowaniu się do życia po zwolnieniu z zakładu karnego; - wspomaganie osób i rodzin wymagających pomocy w osiąganiu możliwie pełnej aktywności społecznej i wspieranie ich w przezwyciężaniu trudnych sytuacji życiowych; - inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową; - współuczestniczenie we wdrażaniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia; zapobieganie procesowi wykluczenia społecznego osób i rodzin, a także przeciwdziałanie patologicznym zjawiskom w środowisku lokalnym; - pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy; - zapewnienie wykonania decyzji w sprawach świadczeń z pomocy społecznej udzielanych w naturze oraz nadzorowanie wykonania umów zawartych w powyższym zakresie w przypadku zlecenia wykonania tych zadań podmiotom zewnętrznym; - właściwa obsługa beneficjentów Ośrodka; - przygotowanie merytorycznych ocen, analiz, informacji i sprawozdań zgodnie z zaleceniami bezpośredniego przełożonego; - prowadzenie postępowania administracyjnego (na wniosek lub z urzędu) w zakresie wykonywania zadań z pomocy społecznej, w tym: 1. przeprowadzanie wywiadów środowiskowych (rodzinnych) na potrzeby pomocy społecznej i innych instytucji administracji publicznej oraz organizacji i instytucji niepublicznych realizujących zadania pomocy społecznej, 2. zawieranie kontraktów socjalnych w celu określenia sposobu współdziałania osoby lub rodziny w rozwiązywaniu trudnej sytuacji życiowej, 3. wypełnianie formularza Niebieska Karta jako załącznika do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2011 r. w sprawie procedury "Niebieskie Karty" oraz wzorów formularzy "Niebieska Karta", 4. przygotowywanie opinii i projektów rozstrzygnięć w zakresie świadczeń pomocy społecznej, ich rodzaju i zakresu, oraz realizacji planów pomocy w zakresie prowadzonych spraw, 5. terminowe przekazywanie do akceptacji akt prowadzonych spraw po zakończeniu postępowania wyjaśniającego w sprawach świadczeń pomocy społecznej i ustaleniu planu pomocy, 6. prowadzenie okresowej weryfikacji ustaleń dokonanych w środowisku, aktualizacja sytuacji i ustaleń zawartych w wywiadach środowiskowych oraz w ramach kontraktów socjalnych.
StPr/25/07572
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od od 5 910 PLN

- obsługa klientów w sklepie OUTLET z urządzeniami AGD oraz telefonicznie/mailowo; - doradztwo w doborze urządzeń AGD (pralki, lodówki, zmywarki, piekarniki) pod kątem potrzeb klienta; - prezentacja funkcji produktów, warunków gwarancji, dodatkowych opcji np. podłączenia, transportu; - przygotowanie ofert handlowych i prowadzenie procesu sprzedaży; - obsługa reklamacji i współpraca z działem serwisowym; - dbanie o wizerunek salonu (ekspozycja towaru, porządek); - aktywne pozyskiwanie nowych klientów (np. przez social media), połączenia telefoniczne; - współpraca z projektantami, firmami produkującymi meble;
StPr/25/07573
data rozpoczęcia pracy od 08.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- opieka nad dziećmi; - dbanie o ich bezpieczeństwo; - planowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznowychowawczych; - współpraca z rodzicami; - organizacja wydarzeń przedszkolnych prowadzenie dokumentacji
StPr/25/07574
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 850 PLN

- zarządzanie zasobami i koordynacja IT; - koordynacja pracy zespołu IT (infrastruktura,bezpieczeństwo, helpdesk); - planowanie budżetu IT, zarządzanie wydatkami, optymalizacja zasobów; - koordynacja zakupów sprzętu, licencji, kontakt z dostawcami; - prowadzenie dokumentacji, tworzenie procedur operacyjnych Administracja i utrzymanie infrastruktury IT; - konfiguracja i aktualizacja środowisk serwerowych i sieciowych (Windows Server, Linux); - zarządzanie usługami Active Directory, DNS, DHCP, Wi-Fi, LAN/WAN; - administrowanie systemami chmurowymi; - zarządzanie backupem, planami awaryjnymi, monitoringiem; - obsługa narzędzi wirtualizacji Bezpieczeństwo IT i zgodność z regulacjami; - wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa informacji; - analiza podatności, zarządzanie incydentami; - mapowanie przepływu danych, rozwój polityk bezpieczeństwa; - obsługa audytów wewnętrznych i zewnętrznych Wsparcie użytkowników; - obsługa zgłoszeń technicznych - 2. linia; - przygotowanie stanowisk pracy, administrowanie flotą urządzeń mobilnych i sprzętu IT; - instalacja i konfiguracja systemów i sprzętu w tym poczty elektroniczne; - tworzenie instrukcji, dokumentacji użytkowników Analiza, rozwój systemów i wsparcie technologiczne; - planowanie, projektowanie i wdrażanie architektury IT i aplikacji; - monitorowanie i analiza logów aplikacji i serwerów
StPr/25/07575
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od od 7 300 PLN