Zamknij

Kierowca autobusu

Nr oferty: StPr/25/0289Dodane przez: MIEJSKIE ZAKŁADY AUTOBUSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Płochocińska 33, 03-044 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: Bezpieczny przewóz pasażerów Prowadzenie autobusu zgodnie z zasadami ruchu drogowego oraz ustalonym rozkładem jazdy Prawidłowa eksploatacja autobusu Dbanie o powierzone mienie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 05.05.2025
: od 48,00 do 60,00 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: MIEJSKIE ZAKŁADY AUTOBUSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Włościańska 52, 01-710 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Agata Wiśniewska
Numer telefonu: 22 568-77-65
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, - opracowywanie w oparciu o materiały otrzymane z właściwych merytorycznie działów dokumentów wydawanych wykonawcom (specyfikacje, zaproszenia, zapytania, itp.), - opracowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami, - prowadzenie rejestrów: postępowań, umów, - uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych, konkursowych, - współdziałanie z pozostałymi pracownikami działu Zamówień Publicznych oraz pracownikami ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy i wchodzących w jego skład DOM-ami w realizacji ww. obowiązków, - wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych, - ogłaszanie za pomocą platformy dedykowanej zamówieniom publicznym informacji o wszczęciu postępowań, o udzielanych zamówieniach, o zmianach w specyfikacji warunków zamówienia, umieszczanie dokumentacji do postępowań prowadzonych przez pracownika, - ogłaszanie za pomocą Portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych informacji o wszczęciu postępowań, o udzielanych zamówieniach, o zmianach w specyfikacji warunków zamówienia, - ogłaszanie za pomocą Portalu internetowego Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej informacji o wszczęciu postępowań, o udzielanych zamówieniach, o zmianach w specyfikacji warunków zamówienia, - przygotowywanie projektów umów do prowadzonych postępowań przetargowych oraz współpraca z działem Radców prawnych w ww. zakresie, - przygotowywanie planu zamówień publicznych na rok bieżący i kolejny, - przygotowywanie sprawozdań z zamówień publicznych, - wykonywanie pracy zgodnie z przepisami i zasadami bhp oraz stosowanie się do wydawanych w tym zakresie poleceń i wskazówek przełożonych, - zachowanie tajemnicy służbowej w zakresie działania ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
StPr/25/05313
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

- prowadzenie rejestru wniosków, umów, zleceń i zamówień w programie FK, - weryfikacja wniosków, umów, zleceń i zamówień pod względem zatwierdzonych planów finansowych, - kontrola rejestru zaangażowania wydatków budżetowych, - ustalanie prawidłowej analityki i paragrafów budżetowych w rejestrowanych wnioskach, - ewidencjonowanie faktur zakupowych dot. towarów i usług, - wystawianie not korygujących za błędnie wystawione faktury VAT.
StPr/25/05316
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych, - sprawowanie nadzoru i koordynacja robót, - sporządzanie kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów powykonawczych, - przygotowywanie materiałów do przetargów i przydziału środków, - sprawdzanie zgodności robót i dokumentów z zawartymi umowami, - typowanie robót konserwacyjnych i remontowych w oparciu o przeglądy roczne i pięcioletnie, - korespondencja tematyczna - prowadzenie sprawozdawczości pionu technicznego, - zlecanie wykonania świadectw charakterystyki energetycznej, - wprowadzanie przeglądów technicznych do systemu SEIZBIL I SZTON, - prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przebudowami w lokalach.
StPr/25/05330
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

- bezpieczny przewóz pasażerów, - prowadzenie atobusu zgodnie z zasadami ruchu drogowego oraz ustalonym rozkładem jazdy, - prawidłowa eksploatacja autobusu, - dbanie o powierzone mienie,
StPr/25/0993
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 6 600 PLN

przygotowywanie bufetu do pracy,sporządzanie kaw przypomocy ekspresu, herbat, soków świeżo wyciskanych, sporządzanie gofrów z gofrowej mieszanki, przechowywanie oraz ekspedycja potraw, napojów, sprzatanie stanowiska.
StPr/25/05311
data rozpoczęcia pracy od 30.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wypełnianie obowiązków lekarza medycyny w poradni POZ.
StPr/25/05299
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 12 000 PLN

Konsultacje medyczne i ew. diagnostyka kardiologiczna.
StPr/25/05300
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 15 000 PLN

- opieka nad dziećmi w wieku 3-6 lat, wspólnie z nauczycielem / nauczycielką języka angielskiego i/lub hiszpańskiego, - realizacja planu dydaktycznego zgodnie z obowiązującymi programami nauczania i autorskim programem KIDS&Co., - współtworzenie z zespołem planów pracy, scenariuszy zajęć oraz imprez okolicznościowych, - partnerska współpraca z zespołem, dziećmi oraz rodzicami.
StPr/25/05302
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 6 850 do 7 580 PLN

- prowadzenie spraw kadrowych pracowników, w szczególności związanych z nawiązywaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy; - prowadzenie akt osobowych i dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników; - archiwizację dokumentacji kadrowej; - obsługę programu Symfonia kadry i płace; - prowadzenie spraw związanych z PPK; - sporządzanie i kontrola harmonogramów czasu pracy pracowników; - rozliczanie i ewidencję czasu pracy; - przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, PFRON i itp.; - sporządzanie rocznego planu urlopów wypoczynkowych; - przestrzeganie terminów badań lekarskich i kierowanie pracowników na badania lekarskie.
StPr/25/05276
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 9 500 PLN

Krojenie i pakowanie wędlin, serów i mięsa, obsługa klientów, wykładanie towarów na lady chłodnicze ( stoisko mięsne),dokładanie i sortowanie warzyw i owoców, obsługa kasy fiskalnej ( stoisko warzywa i owoce), krojenie pieczywa, wypiekanie bułek, chlebów i różnego rodzaju przekąsek ( stoisko piekarnicze), drobne prace porządkowe
327097
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 5 300 do 8 000 PLN